marți, 25 august 2009

Glumitzele romanesti

Paaaai avand in vedere ca e prima mea postare primul lucru care mi`a venit in minte a fost gluma aia cu "culmea comertului: sa vinzi frigidere eschimosilor".Ce pot sa spun,total gresit.
Voua v-ar placea sa mancati mancare tinuta la -30 de grade?Presupun ca nu.Deci practic gluma asta e seaca pentru ca eschimosii au nevoie de frigidere pentru a-si pastra mancarea in stare comestibila.
Cui i`ar placea sa manance ciorba inghetzata?Cred ca cel care a conceput glumitza asta nu stie ca in general eschimosii traiesc in zonele polare adica la temperaturi scazute.
Si cam atat in primul post ca nu prea am idei si trebuie sa ies afaraaaa.

Maine ma duc la vestitul concert al Madonnei:))).Nu prea imi place Madonna(mi`e indiferenta),dar ma duc pentru spectacol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu