luni, 31 august 2009

Ma uitam zilele trecute la stiri si am vazut cate omagii au fost aduse lui Michael Jackson.Dom`le,planeta asta chiar l`a iubit si adevarul este ca au si avut de ce.
Eu nu pot spune ca l`am cunoscut indeajuns pentru ca nu l`am prins in apogeul carierei,dar muzica lui mi`a placut.Titlul de rege al muzicii pop chiar ii apartine in totalitate insa ceea ce ma face sa ma simt indignata este faptul ca.mai nou,si Madonna este supranumita "regina muzicii pop".Poftim?!Madonna nici macar nu are voce.Cum sa o compari cu Michael Jackson care a schimbat o intreaga planeta cu talentul sau inegalabil?Cred ca este prea supraestimata pentru ca,inafara faptului ca arata si danseaza impecabil la varsta ei ,nu are nimic special.Dar in fine,sa revenim.Ideea pe care vroiam sa o evidentiez este ca nu stiu cat la suta dintre tinerii "afectati" de moartea lui Michael "sufera" cu adevarat pentru ca,mai nou,toti minimalistii,manelistii si etc. se declara fanii lui Michael Jackson chiar daca pana acum nici n`au ascult vreo melodie de`a lui de la cap la coada.Ce pot sa spun,pana acum era un pedofil,o scursura si acum toata lumea a devenit fana Michael Jackson,il ridica in slavi,il vad ca pe un zeu,isi expun suferinta in public ca sa vada lumea ce fani devotati sunt.NOT!!!!!Cum sa fi asa de ipocrit?Cred ca numai la noi exista teribilisme si sentimentalisme dastea de rahat.
Oricum el a facut o adevarata arta din muzica pop si nu cred ca de la inceputurile lumii si pana acum a mai existat un fenomen ca el.Ma rog,poate Elvis a mai batut asemenea recorduri,dar nu pot sa ma pronunt in cazul asta pentru ca n`am prins vremurile alea.
Si pentru ca tot am vorbit de Michael vreu sa spun ca am fost placut surprinsa de omagiul adus de Madonna la concert.Cred ca ala a fost singurul moment care m`a surprins cu adevarat pentru ca nu ma asteptam.


Si deocamdata cam atat am de zis despre asta.Vroiam scriu chestia asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu